Sales Academy
středa, 24. července 2024
Chcete své podnikání posunout na novou úroveň? Cítíte, že Vaše obchodní aktivity nějak drhnou? Ocenili byste možnost porovnat své postupy s ostatními podnikateli a získat cenné know-how od zkušených mentorů? Pak je tato příležitost přesně pro Vás!
Dejte impulz svému obchodu a posuňte ho na nový level!
Zažijte intenzivní akademii zaměřenou na vyladění Vašeho obchodu pod vedením zkušených mentorů. A to vše v krásném přírodním prostředí a neformální atmosféře.
Připravili jsme pro Vás exkluzivní Sales Academy, která se uskuteční ve dvou termínech:
1. Dvoudenní workshop
Termín: 26. srpna 2024, od 10 do 18 hodin
27. srpna 2024, od 9 do 16 hodin
Místo: Farma Hůrka, Hůrka 62, Písek – Hradiště, webové stránky farmy
2. Jednodenní workshop
Termín: 24. září 2024, od 10 do 17 hodin
Místo: JVTP, Lipová 9, České Budějovice
Cena
Akademie je pro přihlášené zdarma - cenové zvýhodnění bude poskytnuto v režimu de minimis.
Účastníci si hradí pouze ubytování a občerstvení.
Ubytování: 590,- Kč/noc (včetně kávy a čaje během pobytu) – možnost volby, není nutné využít, můžete dojíždět.
Stravování: 1100,- Kč/pobyt (první den - svačina, oběd, večeře; druhý den - snídaně, svačina, oběd).
Pro koho je akademie určena
Pro startupy a začínající inovativní podnikatele z Jihočeského kraje, kteří mají zpracovaný business plán a již proběhla první zkušenost se zákazníky.
Přihlášení
Chceme udržet maximální efektivitu akademie, proto je kapacita omezena pouza na 10 společností.
Za každou společnost je možné přihlásit až 3 osoby.
Podmínkou účasti na akademii je vypracovaný Lean Canvas za každou společnost.
Přihlášky podávejte do 9.8.2024
Lektoři
Mgr. Jaroslav Chroňák
- Jednatel a zakladatel Týmové akademie.
- Managing Partner CEE Krauthammer- vedl Sales Akademii Krauthammer.
- Spoluzakladatel Forbes Ideal Place.
- Spoluzakladatel startup Teemea (2017 Stevie Awards v Las Vegas, 2018 členové oficiální návštěvy prezidenta SR Andreje Kisky v USA).
- Věnuje se mimo jiné rozvoji podnikání, nastavení prodeje, tvorbě a řízení týmů, změnám a firemní kultuře.
Hana Pleskačová
- Finanční expertka s více než s dvacetiletou praxí v čele korporátů.
- Má zkušenosti s vedením mezinárodních projektů pod hlavičkou Generali Vienna Holding a až po zkušenosti v roli CFO v České pojišťovně v rámci Generali PPF Group.
- Posledních 10 let své rozsáhlé zkušenosti zúročuje poskytováním poradenství v oblasti finančního řízení startupům, malým a středním firmám.
- Je autorkou metodiky finančního řízení: „Pyramida reportingu“. Tento přístup k řízení financí je založen na práci s daty napříč všemi úrovněmi společnosti.
Detailní program dvoudenního workshopu
Nastavení SALES procesu + CRM
- Výhody služeb a produktů, fokus na cílovou skupinu. Ověření si co máme a děláme a odhalení nových příležitostí včetně například zaměření se na B2C a B2B.
- Možnosti diverzifikace podnikatelských příležitostí a praktický přenos do reálných procesů..
- Prodej jako investice zdrojů včetně času. Jak co nejvíce zvýšit pravděpodobnost úspěchu a návratnosti investice.
- Nastavení prodejního procesu a pipeline. Vědomé posouvání prodeje, učení se z každé fáze a průběžné a vědomé vyhodnocování návratnosti investice.
- Kritéria rozhodování se o dalších krocích prodejního procesu.
- Potřeby zákazníků, jejich vyvolávání, využití a řízení skrze emoce.
- Vědomé vytváření prostoru pro prodej, konzultativní prodej jako zdroj učení, win-win přístup ke spolupráci.
- Vytváření dlouhodobého partnerství se zákazníkem a získávání aktivních referencí.
- Tvorba pipeline v CRM a propojení jednotlivých prodejních fází s predikcí prodeje a práce s daty.
FINANČNÍ plán + PRICING
- Obchodní výsledky za posledních 6 měsíců ks a výnosy v Kč.
- Vzor ceníku nebo nabídky.
- Fixní a variabilní náklady spojené s obchodem za posledních 6 měsíců.
- Principy stanovení ceny.
- Vliv obchodního procesu na pricing. Efektivní využití kapacit.
- Verifikace již nastaveného pricingu.
- Stávající organizační struktura.
- Fixní náklady, stávající organizační struktura a break even point.
- Vize budoucí organizační struktury.
- Fixní náklady, budoucí organizační struktura a break even point
- Cíle pro obchod, potvrzení produktu a cílových skupin.
- CRM – SW na podporu prodejních procesů.
- Základní ukazatele měření efektivity obchodního procesu – off line a on line.
- Hypotézy k ověření.
- TO DO LIST na ověření hypotéz.