Jihočeský vědeckotechnický park zkouší v koronavirové době spolupráci s digitálním pomocníkem

Chatbot

V rámci iniciativy Jihočeský Digi Hub zjišťujeme možnosti digitálních technologií, které by pomohly obyvatelům regionu orientovat se rychle a snadno v podmínkách současné epidemiologické situace.

Jde o situaci, která nás všechny zaskočila, přerušila naše běžné pracovní i osobní aktivity, je pro nás pro všechny nová, učíme se v ní fungovat za pochodu, osvojujeme si nové návyky, stejně jako se učíme maximálně využívat dostupné digitální technologie, které se pro nás stávají často jediným komunikačním prostředkem a při vhodném použití nám umí poskytnout přiměřeně potřebné množství informací s dostatečnou rychlostí a v garantované kvalitě. Jednou z těchto možností je virtuální pomocník pro komunikaci s veřejností ohledně otázek nemoci COVID-19, kterého jsme přizvali do našeho týmu.

 

chatbotii

Seznamte se s Chatbotem. Je neúnavný, pracuje 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Je schopen automaticky odpovídat na otázky občanů týkající se chování a postupů v současné krizové situaci a je připraven každému tazateli poradit, jakým způsobem v jeho vlastní krizové situaci postupovat a jak a kde získat další odborné informace týkající se jeho konkrétního problému. Cílem naší spolupráce je odlehčit telefonním operátorům krizového centra, kteří tak budou moci opakující se otázky převést na připraveného digitálního pomocníka a získají větší prostor pro individuální práci s konkrétními volajícími.

Těšíme se, že Vám budeme moci našeho regionálního Chatbota co nejdříve představit!

heart